Pages: (69) « First ... 67 68 [69]  ( Go to first unread post )

2009-2010 NBA Forum Rotisserie League, Wie voorkomt een repeat van Spud?
Number 21
Posted: 30-11-2009 10:27

Legend
Group Icon

Group: Members
Member No.: 70

Tuurlijk begrijp ik jou.
Ik zou ook graag Wade krijgen voor Ryan Anderson en Arenas (om maar 2 spelers uit mijn team te noemen). Bij elkaar opgeteld zijn de stats gelijk.

Afgelopen week begon met Shaq geblesseerd, en zelfs toen hield je Varejao op de bank. Dus eigenlijk is het een Miller voor Aldridge trade. En Miller (zoals ik hierboven heb gequote) is een beetje in de dog house. Dus voor jou win-win

En nogmaals op zich zou ik het wel ok vinden, maar Richard had zijn team een tijdje niet veranderd. Iverson stond er nog in en Bass ook (die speelde al een aantal wedstrijden niet). En dat kan, heb ik ook wel eens last van gehad. Maar dan volg je de NBA vaak minder.

Anyway, ik heb er nu genoeg over geschreven. Vind het geen faire trade maar zou er geen moeite mee hebben gehad als beide teams gewoon wekelijks bezig waren met hun team.

--------------------
user posted image

Roto; Al Jefferson - Gilbert Arenas - Stephen Jackson - Emeka Okafor - Jeff Green - Anthony Randolph - Paul Millsap - Ramon Sessions - Louis Williams - Tayshaun Prince - Julian Wright - Tyreke Evans - Yi Jianlian - Ryan Anderson

Keeper; Chris Bosh - Kevin Martin - Antawn Jamison - Baron Davis - Jeff Green - Zach Randolph - Jamal Crawford - Richard Jefferson - Jason Terry - Julian Wright - Shaquille O'Neal - Kelenna Azubuike
Tiez#10
Posted: 30-11-2009 10:59

Ragged Regulators
Group Icon

Group: Moderator
Member No.: 31

Ik heb er geen problemen mee. Het is een trade die voor beide partijen positief kan uitvallen, maar ook een grote verliezer en winnaar kan hebben... Wat mij betreft gaat ie gewoon door...

This post has been edited by Tiez#10 on 30-11-2009 10:59

--------------------
user posted image
Conflict
Posted: 30-11-2009 11:18

Go Pacers!
Group Icon

Member No.: 11

Ik had de trade nog niet zien staan. Ik moet eerlijkheidswijs gewoon zeggen dat beide managers naar mijn idee wel weten waar ze mee bezig zijn dus vanuit dat oogpunt lijkt het me dat ze handelen omdat ze denken er beter van te worden. Het argument dat Richard niet veel online is kun je ook meenemen maar vind ik minder belangrijk.

--------------------
user posted image

Danny Granger All Star & Most Improved Player 2009
~[P]~
Posted: 30-11-2009 18:48

The Rooster
Group Icon

Member No.: 287

Er is niets mis met die trade, zeker niet overdreven. Ik vind ook dat T-Dog er als winnaar uitkomt, maar dat heeft hij zelf dan goed geregeld. Traden is immers ook een manier om je team te verbeteren. Ik hoop echter wel dat Richard C de trade gedaan heeft in de hoop zelf ook te verbeteren en niet in het opzicht van "ik sta toch laatste, het kan me niet schelen".

--------------------
user posted image
Tiez#10
Posted: 30-11-2009 20:29

Ragged Regulators
Group Icon

Group: Moderator
Member No.: 31

Dat zou Richard niet zo snel doen denk ik smile.gif

--------------------
user posted image
T-Dog
Posted: 30-11-2009 22:15

Deadeye
Group Icon

Member No.: 427

QUOTE (~[P]~ @ 30-11-2009 18:48)
Er is niets mis met die trade, zeker niet overdreven. Ik vind ook dat T-Dog er als winnaar uitkomt, maar dat heeft hij zelf dan goed geregeld. Traden is immers ook een manier om je team te verbeteren. Ik hoop echter wel dat Richard C de trade gedaan heeft in de hoop zelf ook te verbeteren en niet in het opzicht van "ik sta toch laatste, het kan me niet schelen".

dat moet toch het mooie zijn van deze league , dat je speelt met bekende ervaren managers. ik zie deze trade ook echt als goed uitgezocht en in het voordeel van beide. wie er uiteindelijk het beste uitkomt, moeten we afwachten

--------------------
user posted image

K: Derrick Rose, Blake Griffin, Michael Beasley, Spencer Hawes, J.R. Smith, Carlos Boozer, Tyreke Evans, Mike Conley, JaVale McGee, Nick Young, Chase Budinger, Jerryd Bayless

R: Tim Duncan, Pau Gasol, Paul Pierce, Jason Kidd, Andre Miller, Ben Gordon, Richard Jefferson, Ron Artest, Kenyon Martin, Brendan Haywood, Grant Hill, Anderson Varejao, Thabo Sefolosha, Rasual Butler, Ramon Sessions
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

Pages: (69) « First ... 67 68 [69] 

Hosted for free by InvisionFree (Terms of Use: Updated 7/7/05) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Archive