| QUOTE (~[P]~ @ 30-11-2009 18:48) | | Er is niets mis met die trade, zeker niet overdreven. Ik vind ook dat T-Dog er als winnaar uitkomt, maar dat heeft hij zelf dan goed geregeld. Traden is immers ook een manier om je team te verbeteren. Ik hoop echter wel dat Richard C de trade gedaan heeft in de hoop zelf ook te verbeteren en niet in het opzicht van "ik sta toch laatste, het kan me niet schelen". |
dat moet toch het mooie zijn van deze league , dat je speelt met bekende ervaren managers. ik zie deze trade ook echt als goed uitgezocht en in het voordeel van beide. wie er uiteindelijk het beste uitkomt, moeten we afwachten
--------------------
 K: Derrick Rose, Blake Griffin, Michael Beasley, Spencer Hawes, J.R. Smith, Carlos Boozer, Tyreke Evans, Mike Conley, JaVale McGee, Nick Young, Chase Budinger, Jerryd Bayless R: Tim Duncan, Pau Gasol, Paul Pierce, Jason Kidd, Andre Miller, Ben Gordon, Richard Jefferson, Ron Artest, Kenyon Martin, Brendan Haywood, Grant Hill, Anderson Varejao, Thabo Sefolosha, Rasual Butler, Ramon Sessions
|