| QUOTE (AI2 @ 03-12-2009 11:55) | Het is een feit: AI speelt dit seizoen (we zullen wel zien hoe lang hij het uithoudt) voor Philadelphia.
Dit team is verschrikkelijk, had ik echt geen ander team kunnen vinden om voor te supporteren?
De coach is ellendig, Philadelphia heeft een niet-bestaande verdediging dankzij Eddie Jordan.
Het Front Office maakt blunder na blunder (Eddie Jordan als coach nemen, een team rond spelers bouwen die niet bij mekaar passen (Iguodala-Brand bv) en dan nog een Iverson nemen wat enkel een marketinggerichte (non-toekomstgerichte) move is (Philadelphia is laatste in toeschouwers).
Iverson zal de defense niet helpen Iverson zal de ontwikkeling van de jongeren niet helpen (hij kan ze enkel leren egoïstisch zijn en hun minuten afnemen, Holiday kreeg er net en begon beter te spelen) Iverson zal wel extra kaartjes verkopen.
En in de zomer staan we terug even ver als vorig seizoen.
Momenteel zijn de Sixers wel op weg naar een hoge draftpick, hopelijk verknoeit Iverson dit ook niet!
In de zomer denk ik dat het misschien niet slecht is een pakket van Young en Dalembert te verkopen. Ik neem aan dat vele teams geïnteresseerd zouden zijn. Dalembert heeft een enorm zwaar aflopend contract en Young is een talent. Hij zal een heel goede scorer worden, enkel zal het hierbij blijven. Zijn verdediging is verschrikkelijk, zijn rebounding ook. Passen is ook zijn ding niet.
Hopelijk lukt dit en kunnen we volgend jaar een team zien met: JRue Holiday - Lou WIlliams - Iguodala - Brand - Speights met een goede speler in ruil voor Young-Dalembert en een goede (hoge pick) rookie.
Dan kunnen we opnieuw beginnen bouwen (elk jaar hetzelfde liedje) |
haha, mooi verhaal! maar ik ben wel content met zijn terugkeer!!!
--------------------
 K: Derrick Rose, Blake Griffin, Michael Beasley, Spencer Hawes, J.R. Smith, Carlos Boozer, Tyreke Evans, Mike Conley, JaVale McGee, Nick Young, Chase Budinger, Jerryd Bayless R: Tim Duncan, Pau Gasol, Paul Pierce, Jason Kidd, Andre Miller, Ben Gordon, Richard Jefferson, Ron Artest, Kenyon Martin, Brendan Haywood, Grant Hill, Anderson Varejao, Thabo Sefolosha, Rasual Butler, Ramon Sessions
|