Group: Members
Member No.: 71
QUOTE (Hookies @ 26 November 2004 15:07)
Geen idee hoe oud je bent, maar het zou dus zo maar kunnen zijn, dat we elkaar kennen?
IK ben 25
Maar zo goed was ik niet hoor. Ik ben weggegaan omdat er voor junioren3 geen coach/trainer/seizoen was. En junioren 2 was ik bankspeler, maar daar vond ik de trainer maar een sukkel.
Bij Leiderdorp ging het veel lekkerder. Na 1 seizoen wou junioren 1 mij hebben, alleen moest ik helaas naar de heren, want ik was 2 weken te oud.
Member No.: 224
QUOTE (Hookies @ 15 November 2004 23:28)
Rebound - Michael Jordan
Weet iemand dus hoe dit boek is? Meerderen hebben hem gelezen volgens mij als ik dit topic zo doorlees....
Ikzelf heb voorlopig
Bad as I wanna be van Dennis Rodman Dream Team van Mart Smeets De sterren van nu, de helden van morgen van Vancil geloof ik en ook NBA Handboek Training, weet niet meer van wie.
Member No.: 24
Ik heb laatst het boeken driven from within gekocht van Michael Jordan. Mooi boek vooral, full-color alles en schitterende foto's erin. Maar ik had er wel iets anders van verwacht, had gehoopt op een mooie autobiografie maar het gaat voornamelijk over zijn schoenenmerk.
Group: Moderator
Member No.: 34
Ik heb The Last Season van Phil Jackson gelezen, mooi boek over de belevenissen van The Zen Master tijdens zijn (dacht hij toen) laatste seizoen bij de Lakers.
Member No.: 224
Ik heb net "Fear no one" over AI binnengekregen samen met "I love the enemy" over Reggie Miller. Zaterdagmorgen vroeg ga ik namelijk op vakantie, heb ik lekker wat te lezen. Ben vooral benieuwd naar "I love the enemy" omdat daar een heel seizoen tot in detail beschreven wordt!
* You haven't taught until they have learned van Sven Nater over John Wooden
* The triple post offence van Tex Winter
* The Jordan Rules van Sam Smith (Die heeft iedereen lijkt het wel)
* The dunking dutchman van Tim Overdiek over Rik Smits
* Bad as I wanna be van Dennis Rodman
--------------------
Portland Blazers Amare' Stoudemire - Devin Harris - Monta Ellis - Troy Murphy - Tyrus Thomas - John Salmons - Francisco Garcia - Chris Kaman - Louis Williams - Ray Allen - Chris Andersen - Hakim Warrick
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)