Eerst en vooral,waarom?
getinterviewed
Posted: Feb 2 2007, 03:59 PM

Administrator

Group: Admin
Member No.: 1

Het hoe en waarom van deze site,

Wel,het begon allemaal,toen we van onze leerkracht,de opdracht kregen,een groepswerk te maken over hoe de buitenlanders de Belgen zien,de reden dat ik een apart deel voor de nederlanders heb gemaakt is het volgende:
belgen en Nederlanders zijn buurlanden,die dezelfde schrijftaal hebben en nog meer gemeen hebben,op het Engelse gedeelte,kan wie dan ook,van welk land dan ook antwoorden,in dit gedeelte vooral Nederlanders,omdat we dan die vragen meer specifiek kunnen maken,ant bij het andere Engelse gedeelte,zullen we waarsch. wel te horen krijgen,nee,ik ken Belgie niet enzoverder.
De reden dat we als medium(zo noemt onze leerkracht het)dit forum hebben genomen,is de volgende.eerst en vooral,hoe kom je te weten wat anderen over je land denken?Door het te vragen natuurlijk,maar als we op straat zouden vragen,zal je niet zoveel nationaliteiten hebben als op forums.Eerst wou ik de taak op mij neme,ons in elk forum bekend te maken,maar dat is ook enorm veel werk,om dat allemaal te controleren enzo,dus dit is echt wel handiger

Ook wil ik Thijs,wie me helpt met dit forum,een enorm bedankje geven en natuurlijk jullie,de sterren van deze enquete

SUUPEHARD BEDANKT!!!!!!!!

Jullie zijn de beste,

Veel plezier op de site en het forum

getinterviewed(oftewel stofvod,op sommige forums)

Topic Options

Hosted for free by InvisionFree (Terms of Use: Updated 7/7/05) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.0840 seconds | Archive
I like to thank everyone who is willing to help me