Pages: (5) « First ... 3 4 [5]  ( Go to first unread post )

Het interview
Guest
Posted: Feb 18 2007, 04:34 PM

Unregistered

Wat is je leeftijd en waar kom je vandaan
16, Noord-Brabant, Heesch.

* Ben je al eens in Vlaanderen geweest?
Ja hoor

* Zoja, waarom?
Schoolreisje naar een museum.

*Wat, denk jij, zijn de grootste verschillen tussen jouw levenswijze en de onze?
Accent, bepaalde woorden verstaan jullie niet, zoals "Friettent".

* Hoe voel jij je erbij als je weet dat sommige Vlamingen jullie -Nederlanders- wel eens Hollanders noemen?
Boeit niet.

* Velen van ons denken dat jullie gierig zijn, wat zijn jullie vooroordelen over België/Belgen?
Dom.

* Het schoolsysteem van jullie verschilt sterk met het onze, welk verkies je en waarom?
Ik weet niet veel van belgische scholen af dus deze vraag kan ik niet beantwoorden.

* Als jullie over België praten, bedoel je dan vooral Vlaanderen of Wallonië?
Beide.

* Bij acties waarbij meerdere landen deelnemen, bijvoorbeeld Eurovisie Songfestival, stem je dan voor ons om evenveel terug te krijgen of omdat je ons echt goed vind?
Ik stem nooit, vriendjespolitiek en geldklopperij.

*Wat is jouw mening over ons wegenvignet?
En jullie noemen ons Nederlanders gierig?

*Als laatste,een mop over de Nederlanders,vind je dit dat kan of niet?
Een belg was op doorreis door Amerika en moet heel nodig poepen. Hij klopt bij een boer aan en vraagt hem: "Meneer zou ik alstublieft even naar het toilet toe mogen, ik ben namelijk op doorreis en moet heel nodig poepen." Die boer wijst hem dus de weg naar een hokje achter zijn huis en vertelt hem: "Er is geen toiletpapier dus moet je je kont met je handen afvegen als je klaar bent. Als je je handen hebt afgeveegd dan steek je ze door de 2 gaten, roep je dat je klaar bent en dan worden ze gereinigd." Die man gaat daar dus even lekker zitten kleien (poepen voor de minder slimme mensen) en veegt zijn kont met zijn handen af. Hij steekt ze door de gaten en hij roept: "Ik ben klaar!" Waarop de boer twee bakstenen pakt en keihard de handen van die belg sandwicht. Van pijn steekt de belg zijn handen in zijn mond.

Mart

Topic OptionsPages: (5) « First ... 3 4 [5] 

Hosted for free by InvisionFree (Terms of Use: Updated 7/7/05) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.1698 seconds | Archive
I like to thank everyone who is willing to help me