Westiefoorumi. Logon on tehnyt Rentunruusu.
| · Westiefoorumin säännöt · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Pages: (2) 1 [2] ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() ![]() |
| snowflake |
Posted: Oct 19 2009, 08:55 PM
|
![]() Murkkuwestie Group: Jäsenet Posts: 36 Member No.: 762 Joined: 4-January 09 |
Pakko tähän kommentoida sen verran, että meillä neiti 1v. vanha ja sitä ei oo kuin kerran pesty shampoolla joskus pentuna. Karvanlaatu on erittäin karkea, ja trimmit on suoritettu riittävän usein, joten lika ei oo tarttunu. Toki tassuja ja mahanalusta on suihkutettu pelkällä vedellä ja kuivattu pyyhkeellä (tämän jälkeen neiti vetää rallit ympäri asuntoa ja kuivattaa itse oman turkkinsa)
-------------------- Helmi - Snowflake of Surprise, s. 26.10.2008
Kerttu - Bandstones Call Me Cougar, s. 14.9.2009 |
| Minnie&Daniel |
Posted: Oct 22 2009, 03:59 PM
|
![]() Minnie Group: Jäsenet Posts: 15 Member No.: 883 Joined: 30-July 09 |
Ei koiraa saa pestä minunkaan mielestäni shampoolla kuin ihan pakosta.
Hyvä trimmi hoitaa yleensä jo puolet puhtaudesta. Daniel saa shampoo pesun vain ja ainoastaan silloin, kun on käynyt metsässä kieriskelemässä hevosen/peuran tai muun vastaavan jätöksissä. Sitä löyhkää kuin ei muutoin kestä Föönataankin vain jos olemme ulos lähdössä pian pesun jälkeen. Muutoin kuivattaa itse oman turkkinsa saamalla "hepulikohtauksen" ja juoksemalla ympäri kämppää sekä kieriskelemässä sängyssä/sohvalla/missä tahansa pehmeässä - jopa minun päälläni Tiedä häntä, pitääkö tuota föönausta alkaa enemmänkin harjoittamaan, nyt kun on tuota ihotulehdusta olemassa....... -------------------- Minnie & Daniel
Vänden Salomon eli DANIEL s.20.1.2008 Järvenpää |
| Sari |
Posted: Nov 15 2009, 03:25 PM
|
|
Murkkuwestie Group: Jäsenet Posts: 51 Member No.: 222 Joined: 21-August 06 |
Mun piti pestä aidaa ihan shamppolla aika usein, kun Helsingin keskustassa asuttiin. Pölyä tarttui turkkiin eikä se lähtenyt vesipesulla pois. Nyt täällä "maalla" samaan ei ole tarvetta. Jos jotain kuraa tarttuu sadesäällä, sen saa kyllä vedellä pois. Aida tassut ja takapuoli täytyy kuitenkin pestä malasebillä viikottain, mutta ainaastaan vatsan saatan samalla pestä, muuten ei shamppota tarvitse käyttä vaan lika lähtee pois. Enne piti siis ihan selkä ja kaikki shamppolla pestä vaikka aidalle karkea turkki onkin. Nyt siis tuota ongelmaa ei ole. Tiedä sitten mitä saasteetta Aida raukalla on turkissaan ollut! Täällä on kivempi kaikkea haistellakin.
Föönannut olen myös ainaoastaan silloin kuin on ollut pakko mennä ulos pesun jälkeen. Ylös yritän pesut aikatauluttaa iltaan, jotta amulenkkiin mennessä ollaan kuivia. -------------------- Kimikon Aida 13.5.2007
|
Pages: (2) 1 [2] |
![]() ![]() ![]() |