| · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Pages: (4) « First ... 2 3 [4] ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() ![]() |
| Fukka |
Posted: Sep 24 2009, 09:17 PM
|
![]() Un-named ![]() Group: Members Posts: 1,570 Member No.: 115 Joined: 7-August 07 |
Odotan ihan mielenkiinnolla sitä uutta kautta, mikä on tulossa tästäkin sarjasta. Oon lukenu mangaa jotain 19 volumea ja myöhempiä chaptereitä vähän sieltä täältä. Ei oo enää pitkään aikaan ollu omasta mielestäni hyvä sarja, mutta siihen on aikanaan paneutunut, niin pitäähän se nähdä, miten siinä käy (paitsi, että oon lukenu sen lopun jo). Oon niin laiska, etten jaksa kaikea sitä sontaa lukea, mutta kyl se animen muodossa viihteestä käy. Ei tarvi ajatella niin paljoo.
-------------------- Show me your smile. You don't need another words.
|
| Teräs |
Posted: Oct 13 2009, 10:43 PM
|
![]() Member ![]() Group: Members Posts: 29 Member No.: 359 Joined: 25-July 09 |
Mä olen nyt nähnyt tästä Inuyashan "toisesta tulemisesta" ne tähän mennessä tulleet kaksi jaksoa. En osaa vielä sanoa siitä oikein mitään muuta, mutta ainakin meikäläisen mielenkiinto on pysynyt ylhäällä.
-------------------- Teemme sen niin, ettei kenenkään tarvitse enää kuolla.
Jos joku joutuu vaaraan meidän takiamme, minä suojelen häntä. |
| Naru-Chan |
Posted: Oct 24 2009, 12:41 AM
|
![]() Call me Insane, BSB Insane ![]() Group: Members Posts: 1,593 Member No.: 113 Joined: 30-July 07 |
Mä vaan aattelin kattoo loppuun nostalgian vuoksi...olihan toi kuiteski ekoja sarjoja joita joutu hakemalla hakeen et sai katottuu.
-------------------- |
Pages: (4) « First ... 2 3 [4] |
![]() ![]() ![]() |