Skin is Copyright to Starr

Pages: (2) 1 [2]  ( Go to first unread post )

[petición] Mareas Vivas, alguén a ten?
enfeitizador
Posted: May 27 2008, 06:12 PM

聖闘士星矢 " Arde, cosmos!

Group: Membros
Member No.: 43

Ao final, eu pola miña parte, non puden facelas gravacións da TV local que a emitía, pois, como quen non quere a cousa, unha semana despois do que aqui o falase, deixaron de botala.

Unha pregunta aos que tedes TDT, a segunda canle da TVG que emite por TDT, cal vén sendo, a GaliciaTV Europa ou a GaliciaTV América?

Na páxina de Gallaecia Cinema teñen a serie á venda. En principio tiñan só a primeira tempada, pero agora engadiron un rótulo onde sinala "resto de capítulos".

--------------------
netoverflow
Posted: May 27 2008, 06:41 PM

Usuario profesional

Member No.: 23

QUOTE (enfeitizador @ May 27 2008, 07:12 PM)
Unha pregunta aos que tedes TDT, a segunda canle da TVG que emite por TDT, cal vén sendo, a GaliciaTV Europa ou a GaliciaTV América?

Eu collo TVG América a través de R. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

--------------------
user posted image
POR SE AÍNDA ESTÁS LENDO ESTE FORO
(QUE XA QUEDOU OBSOLETO): A V3 XA ESTÁ AQUÍ:
www.OsArquivosDaMeiga.co.nr
ash-00
Posted: May 27 2008, 11:31 PM

Usuario experto

Member No.: 101

Xa que mencionas R, ti o pillas ven no pc unsure.gif unsure.gif

--------------------
user posted image
BlueLynx
Posted: May 27 2008, 11:35 PM

Administrator

Group: Administradores
Member No.: 1

En TDT collese GTV America. Antes poñian mareas vivas e teño capturados uns poucos episodios, que estan pendentes de face-la montaxe. Lamentablemente non puiden capturar a serie completa, porque a capturadora estame a dar problemas e non dou atopado o tempo para poder poñerme a solucionalo.

Agora na GTV America non emiten xa Mareas Vivas, mais estan a emitir diariamente outra gran serie, "As Leis de Celavella" e da que me gustaria ver unha montaxe por aqui, pero como ben dixen non a podo capturar por problemas coa capturadora. A ver se alguen pode capturala e facer a montaxe, ou senon en ultimo caso pasarme as capturas a pelo para facer eu a montaxe

Netoverflow, o fio si que esta no sitio correcto, pois e unha pregunta en si de se alguen ten a serie, non unha planificacion dun lanzamento. Outra cousa e que xa existira un fio para intentar conseguir a serie e facer un lanzamento, e ahi si que tes a razon de que samuelalb deberia ter posto a mensaxe continuando ese fio e non abrindo outro fio.

--------------------
Estado da V3:
Beta privada: Fase 2 - Movemento de fíos de v2 a v3
Seguinte fase
Beta privada: Fase 3 - Revisión de erros e "pulido final"
enfeitizador
Posted: May 27 2008, 11:42 PM

聖闘士星矢 " Arde, cosmos!

Member No.: 43

QUOTE (BlueLynx @ 27 Maio 2008, 23:35)
netoverflow, o fio si que esta no sitio correcto...

A cousa é que xa movin eu o tema ao seu sitio. Antes publicarao na sección Arquivos -> Series.
user posted image Esquecín poñer unha nota do troco.

--------------------
netoverflow
Posted: May 28 2008, 09:21 AM

Usuario profesional

QUOTE (ash-00 @ May 28 2008, 12:31 AM)
Xa que mencionas R, ti o pillas ven no pc  unsure.gif  unsure.gif

Sí, "pílloo" perfectamente, de feito as capturas que teño feito ultimamente son a través de R.

BlueLynx, como xa che respondeu enfeitizador, dixen iso cando o fío estaba na sección Arquivos -> Series. Foi despois cando o fío foi movido a esta parte do foro, máis adecuada para este tipo de cuestións.

Un saúdo. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

--------------------
user posted image
samuelalb
Posted: May 28 2008, 04:59 PM

Member No.: 219

Boas de novo.

Estiveron a votar a serie pola canle internacional que emiten na tdt, pero non teño clara cal é a franxa horaria da emisión se a sabedes poderia tentar a captura dalgún episodio.

Deica logo.
netoverflow
Posted: May 28 2008, 08:01 PM

Usuario profesional

O problema é que esta serie xa non a están a emitir, senón moitos seriamos os que a teriamos capturada. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

A ver se se lles ocorre reemitila outra vez pola TVG América ou agora que van estrear a G2... rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif

--------------------
user posted image
ash-00
Posted: May 28 2008, 10:21 PM

Usuario experto

Member No.: 101

Haber se hay sorte e tamen emiten a de platos combiandos a unha boa aora laugh.gif

--------------------
user posted image
BlueLynx
Posted: May 28 2008, 10:38 PM

Administrator

Group: Administradores
Member No.: 1

QUOTE (netoverflow @ May 28 2008, 07:01 PM)
O problema é que esta serie xa non a están a emitir, senón moitos seriamos os que a teriamos capturada. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

A ver se se lles ocorre reemitila outra vez pola TVG América ou agora que van estrear a G2... rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif

Home, pois ata fai ben pouco emitiana na GTV America, que foi dende onde fixen eu as capturas dos poucos capis k teño, asi que non che vale a excusa dry.gif De feito pensei que alguen mais a estaba a grabar. Bueno agora o caso e que emiten as leis de celavella, asi que non deixedes pasar a oportunidade de capturala

--------------------
Estado da V3:
Beta privada: Fase 2 - Movemento de fíos de v2 a v3
Seguinte fase
Beta privada: Fase 3 - Revisión de erros e "pulido final"
netoverflow
Posted: May 28 2008, 10:42 PM

Usuario profesional

QUOTE (BlueLynx @ May 28 2008, 11:38 PM)
Home, pois ata fai ben pouco emitiana na GTV America, que foi dende onde fixen eu as capturas dos poucos capis k teño, asi que non che vale a excusa  dry.gif De feito pensei que alguen mais a estaba a grabar. Bueno agora o caso e que emiten as leis de celavella, asi que non deixedes pasar a oportunidade de capturala.

Se non é por excusarme, é o que tiña entendido.
Ata fai ben pouco (mes e medio, máis ou menos) non dispoñía de televisión dixital, polo que non sabía o que emitian nesta canle e moito menos podía capturar nada dela. tongue.gif tongue.gif tongue.gif

--------------------
user posted image
nashta
Posted: Feb 13 2009, 06:55 PM

Usuario avanzado

Member No.: 129

Alguén ten esta serie ou algo desta serie capturado por aí? É que daquela non a vin e agora a verdade é que me gustaría conseguila... aínda que non o vexo doado...
Moitas grazas por todo o que subides!! Eu non podo, estou demasiado lonxe como para captura-la galega, pero algún día prometo unirme e subir tódolos aportes que poida!
netoverflow
Posted: Feb 13 2009, 07:02 PM

Usuario profesional

QUOTE (nashta @ Feb 13 2009, 17:55 PM)
Alguén ten esta serie ou algo desta serie capturado por aí? É que daquela non a vin e agora a verdade é que me gustaría conseguila... aínda que non o vexo doado...
Moitas grazas por todo o que subides!! Eu non podo, estou demasiado lonxe como para captura-la galega, pero algún día prometo unirme e subir tódolos aportes que poida!

Movínche a mensaxe porque xa había un fío aberto co tema.

Un saúdo. wink.gif wink.gif

--------------------
user posted image
Mixigodo
Posted: Feb 13 2009, 09:55 PM

Usuario medio

Member No.: 488

Eu non podo colaborar moito, estouna vendo os martes a iso das 22:55 na galega europa (dende a páxina web) a calidade non moi boa, pero ben vale. Non a capturo porque xa o intentei pero vai moi mal despois o vídeo resultante, porque teño un pc malo...

Nalgún post deste foro atopei este enlace donde penso que se pode comprar, espero que che serva

Topic OptionsPages: (2) 1 [2] 

Hosted for free by InvisionFree (Terms of Use: Updated 7/7/05) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.1777 seconds | Archive