[petición] Mareas Vivas, alguén a ten?
| enfeitizador |
|

聖闘士星矢 " Arde, cosmos!

Group: Membros
Member No.: 43

|
Ao final, eu pola miña parte, non puden facelas gravacións da TV local que a emitía, pois, como quen non quere a cousa, unha semana despois do que aqui o falase, deixaron de botala. Unha pregunta aos que tedes TDT, a segunda canle da TVG que emite por TDT, cal vén sendo, a GaliciaTV Europa ou a GaliciaTV América? Na páxina de Gallaecia Cinema teñen a serie á venda. En principio tiñan só a primeira tempada, pero agora engadiron un rótulo onde sinala "resto de capítulos".
--------------------
|
|
|
| BlueLynx |
|

Administrator

Group: Administradores
Member No.: 1

|
En TDT collese GTV America. Antes poñian mareas vivas e teño capturados uns poucos episodios, que estan pendentes de face-la montaxe. Lamentablemente non puiden capturar a serie completa, porque a capturadora estame a dar problemas e non dou atopado o tempo para poder poñerme a solucionalo.
Agora na GTV America non emiten xa Mareas Vivas, mais estan a emitir diariamente outra gran serie, "As Leis de Celavella" e da que me gustaria ver unha montaxe por aqui, pero como ben dixen non a podo capturar por problemas coa capturadora. A ver se alguen pode capturala e facer a montaxe, ou senon en ultimo caso pasarme as capturas a pelo para facer eu a montaxe
Netoverflow, o fio si que esta no sitio correcto, pois e unha pregunta en si de se alguen ten a serie, non unha planificacion dun lanzamento. Outra cousa e que xa existira un fio para intentar conseguir a serie e facer un lanzamento, e ahi si que tes a razon de que samuelalb deberia ter posto a mensaxe continuando ese fio e non abrindo outro fio.
--------------------
Estado da V3: Beta privada: Fase 2 - Movemento de fíos de v2 a v3 Seguinte fase Beta privada: Fase 3 - Revisión de erros e "pulido final"
|
|
|
| samuelalb |
|
Member No.: 219

|
Boas de novo.
Estiveron a votar a serie pola canle internacional que emiten na tdt, pero non teño clara cal é a franxa horaria da emisión se a sabedes poderia tentar a captura dalgún episodio.
Deica logo.
|
|
|
| netoverflow |
|

Usuario profesional

Member No.: 23

|
--------------------
|
|
|
| Mixigodo |
|

Usuario medio

Member No.: 488

|
Eu non podo colaborar moito, estouna vendo os martes a iso das 22:55 na galega europa (dende a páxina web) a calidade non moi boa, pero ben vale. Non a capturo porque xa o intentei pero vai moi mal despois o vídeo resultante, porque teño un pc malo... Nalgún post deste foro atopei este enlace donde penso que se pode comprar, espero que che serva
|
|
|
Track this topic
Receive email notification when a reply has been made to this topic and you are not active on the board.
Subscribe to this forum
Receive email notification when a new topic is posted in this forum and you are not active on the board.
Download / Print this Topic
Download this topic in different formats or view a printer friendly version.
|