Skin is Copyright to Starr

Dragon Ball 2008, ¡Volven Son Goku e os seus amigos!
muimenta13
Posted: Feb 11 2009, 06:00 PM

Group: Membros
Member No.: 478

¡Oi oh! ¡Volven Son Goku e os seus amigos! (2008)

151 MB

Formato AVI
Calidad: DVDrip
Idioma: Xaponés con subs. ingles integrados

Rapidshare
Megaupload

Subtitulos feitos por min en GALEGO sincronizados co ligazón anterior

Rapidshare

O plan para destruir a todos os Saians (1993)

POR EMULE CON SUBTITULOS EN GALEGO

Vídeo: 640x480
Audio: Xaponés | 128 kbps | AAC
Subtítulos: galego e castelán (flotantes)

Ligazóns: emule.jpg

* (TKZ).Dragon.Ball.Z.Gaiden.01.(Subs-Gallego.Subs-Español).by.Takezo.&.XDB.mkv (328,39 MB)

* (TKZ).Dragon.Ball.Z.Gaiden.02.(Subs-Gallego.Subs-Español).by.Takezo.&.XDB.mkv (327,84 MB)

PARA + INFORMACÍON DESTAS OVAs OU DOUTRAS COUSAS DE DRAGON BALL EN GALEGO VISITA ESTA PÁXINA

dragonballzmuimenta.blogspot.com

OPENINGS, EPISODIOS, PELÍCULAS.......
Takezo
Posted: Feb 11 2009, 06:14 PM

Usuario experto

Member No.: 22

Alguen sabe se hay a raw da ova do 2008? creo ke se comentara nun fio

--------------------
user posted image
Takezo Shinmen : A súa meta é chegar a ser o mellor de todos.
Kiba
Posted: Feb 11 2009, 06:44 PM

Usuario experto

Member No.: 297

A teño eu pero non é DVDrip e a que puña que era DVDrip non o é posto que leva logotipo que pon 40 shonnen jump. Se fora DVDrip non levaría logotipos de ningún tipo na imaxe. Xa falei diso no fío Dragon Ball 2008 que está en Anuncios E Planificación de lanzamentos. Teñoa en alta definición, interesache? Eu teño pensado poñela por aqui, pero vouna recomprimir a unha resolución máis baixa porque moitos equipos teñen problemas para poder reproducir ben ese tipo de arquivos como é o meu caso. A imaxe queda parada e non se pode ver aínda que se poda escoitar. Que debo facer? É culpa da tarxeta de video? Se teño que cambiala, que características ten que ter para solucionar o problema da alta definición?
Takezo
Posted: Feb 11 2009, 07:33 PM

Usuario experto

QUOTE (Kiba @ Feb 11 2009, 18:44 PM)
A teño eu pero non é DVDrip e a que puña que era DVDrip non o é posto que leva logotipo que pon 40 shonnen jump. Se fora DVDrip non levaría logotipos de ningún tipo na imaxe. Xa falei diso no fío Dragon Ball 2008 que está en Anuncios E Planificación de lanzamentos. Teñoa en alta definición, interesache? Eu teño pensado poñela por aqui, pero vouna recomprimir a unha resolución máis baixa porque moitos equipos teñen problemas para poder reproducir ben ese tipo de arquivos como é o meu caso. A imaxe queda parada e non se pode ver aínda que se poda escoitar. Que debo facer? É culpa da tarxeta de video? Se teño que cambiala, que características ten que ter para solucionar o problema da alta definición?

se ma puideras pasar tongue.gif, con respecto o teu pc, se me dixeras as caracteristicas, pero wenoo mais influye e o procesador a traxeta video tamen pero o procesador é fundamental, sobretodo os ke teñen un só nucleo van moi mal os videos en hd (como era no caso do meu antigo pc)

--------------------
user posted image
Kiba
Posted: Feb 11 2009, 08:30 PM

Usuario experto

Non é ningún problema pasarcha. Ti dirás como, megaupload ou e-mule. Para que a queres exactamente? Para facer a release? porque eso xa o tiña pensado facer eu e mellor é que haxa so unha versión da release para que non se dividan as fontes no e-mule. Se o final a vas facer ti, pois xa non fai falla que a faga eu, xa que non sei cando terei tempo para facelo porque leva xa unhas semanas anunciada a miña release.

Do PC sei moi pouco, Memoría 640mb. Procesador ADM 800mhz, disco duro 120GB, Tarxeta de sonido Soundblaster PCI 128, Tarxeta gráfica ATI (Non sei se é o mesmo que tarxeta de video) Sei que é unha antigualla vella pero o non ter cartos para poder melloralo, pois que se lle vai facer.
Mestre
Posted: Feb 12 2009, 03:11 PM

Usuario profesional

Group: Administradores
Member No.: 2

Grazas pola achega, muimenta13, mais recordo que o de indicar no título do fío que está en galego sobra, é redundante, pois iso é o que se require para estar neste foro. Por outra banda, a miniserie O PLAN PARA DESTRUIR A TÓDOLOS SAIÁNS, xa foi publcada polo Takezo no foro.
Para a túa páxina web, recoméndoche que revises a serie en galego para corrixir certos aspectos: Por exemplo, o primeiro episodio especial, O PAI DE SONGOKU, telo como "O ÚLTIMO COMBATE", tradución do título español.

En calquera caso, saúdos e benvida.

Kiba, eu preferiría que fose Takezo o encargado da montaxe, xa que el se encargou de case todo o material de DRAGON BALL que non levou Hobbes... Pero iso xa é mellor que o acordedes entre vós wink.gif.

--------------------
BÚSCASE:
Colombo (#09.6): Asasinato en Malibú (Cap. 55)
RECOMPENSA: A serie completa nunha montaxe para todos no novo foro d'Os Arquivos da Meiga.
Takezo
Posted: Feb 14 2009, 01:18 AM

Usuario experto

Hay os subs en español?

--------------------
user posted image
Kiba
Posted: Feb 15 2009, 12:12 AM

Usuario experto

Haber si que hay, o que non sei é se os que encontrei cadran con ese video. En canto acaben de descargar, enviochos. Non sería mellor facelos en galego?

Topic Options

Hosted for free by InvisionFree (Terms of Use: Updated 7/7/05) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.2195 seconds | Archive