Welkom, beste leerling, op Maireach Hogeschool voor Mysterieuze Kunsten en Magie!
Het hele jaar door worden er nieuwe inschrijvingen geaccepteerd, dus aarzel niet om je aan te melden.
Als je nieuw ben, doe je er ook goed aan om de schoolregels een keer door te lezen.
Vergeet ook zeker niet om je de nodige schoolspullen aan te schaffen.
De Maireach schoolleiding wenst jullie alvast een prettig schooljaar toe!
We zijn momenteel bezig aan het schooljaar 2004-2005,
het tweede jaar sinds de stichting van de school.
Kerstmis nadert en deze dagen zijn de kortste van het jaar.
Buiten is het ijskoud, en af en toe weet er een sneeuwstorm te ontsnappen uit het bos, om op het schoolterrein onschuldige leerlingen weg te blazen.
Mensen met onderkoelingsverschijnselen kunnen terecht bij de schoolzuster.
Group: Verheven Personage
Member No.: 2
Aangezien al het oude personeel ontslagen is, zoeken we nu nieuw mensen die de openstaande posten willen vullen
Welke baantjes er vrij zijn kan je hier zien. Merk op dat je je niet kan aanmelden om Afdelingshoofd, Hoofdmonitor of Klassenoudste te worden, aangezien die door ons gekozen worden.
Je kan je nu ook als Docent aanmelden zonder sollicitatie, aangezien het voortaan alleen nog maar een IC functie is (zie hier)
Het enige dat je nodig hebt om je aan te melden, is een personage en een karakterkaart. Je karakterkaart post je van tevoren in het daarvoor bestemde forum, waarna je hier een link naar je KK post en vertelt waarvoor je je aanmeldt, zodat wij kunnen controleren of we je geschikt vinden (de lat ligt niet zo hoog als vroeger nodig was om Docent te zijn n_n).
Als personeel op Maireach Hogeschool voor Mysterieuze Kunsten en Magie verwachten we van je dat je redelijk actief bent en dat je wanneer je dat gevraagd wordt binnen een redelijke termijn post met je personeelsaccount. Dit kan bijvoobeeld zijn wanneer een bepaald persoon nodig is bij een plot van leerlingen/docenten/de rest. Verder zijn er geen vereisten, dus als Docent hoef je geen les meer te geven of punten uit te delen etc. en ben je geen moderator meer.
Let op: - Aanmelden voor het Schoolbestuur doe je hier, dus niet in dit topic. - Oude volwassen accounts die eerder ontslagen/weggegaan zijn wegens inactiviteit, mogen zich nu terug aanmelden als ze willen - Als winkelier heb je de mogelijkheid de naam van je winkel te veranderen (met goede reden en met instemming van de Schoolhoofden) en mag je zelf extra voorwerpen aan het Aanbod toevoegen die je wil verkopen. - Als je graag iets zou zijn dat niet in de lijst staat maar waarvan je vindt dat het nodig/nuttig zou zijn, mag je dat in dit topic posten en dan bekijken we je voorstel
Group: Huffelpuf Klassenoudste
Member No.: 24
Toch even een vraagje voor de zekerheid: Is het nu wel mogelijk om Klassenoudste te zijn en een lerarenaccount te hebben? Ik zie het best wel zitten om leraar te worden namelijk =)
Group: Huffelpuf Eerstejaars
Member No.: 115
uhm ik zou me graag wille solliceteren als leraar heling of anders magische sporten..en als extra als dat nog gebeurt tenminste afdeling hoofd huffelpuf
het is heel wat ik weet het .. maar ik kon niet kiezen
en hoe zit dat dan?? want ik wil graag ook leerling blijven...
EDIT: heb al antwoorde op de vrage..
This post has been edited by Barry Castelein on 3 January 2008, 17:16
Group: Huffelpuf Derdejaars
Member No.: 22
Oja, barry helpt me er nog aan herinneren Zou finnegan Huffelpuf weer terug mogen hebben als afdeling
edit: (o damd, kdacht dat ik met finnegan poste, sorry for that...)
This post has been edited by Minor September on 3 January 2008, 17:20
--------------------
...____________________________________________... .._____________________________________________.. .______________________________________________. Minor, Major, Mannetje en Strohoed aan de macht! .______________________________________________. .._____________________________________________.. ...____________________________________________...
Group: Schoolhoofd
Member No.: 7
@ Barry:
Je mag zowel leerling als leraar zijn, want je krijgt een ander account voor het leraarschap. Vragen om afdelingshoofd te worden, mag echter niet. Wij als SH's zullen beslissen of iemand afdelingshoofd wordt. Daarbij vinden we dat je nog niet kundig genoeg bent in het RPG-en om leraar te spelen.
@ Minor:
Ook voor jou geldt het dus dat je niet mag vragen om afdelingshoofd te worden of niet.
@ Tristan:
Jou nemen we dus wel aan zodra je karakterkaart in orde is.
Group: Verheven Personage
Member No.: 2
Sorry, maar Wolfram Wedgewood gaat al Toverdranken geven Mijn schuld, ik was vergeten dat in de lijst te zetten toen ik Aiyana eruit verwijderde *heeft de lijst nu opnieuw geupdate*
Voel je vrij om een ander vak uit te kiezen als je dat nog wilt n_n"
Mijn interesses liggen grotendeels bij Alchemie, Heling, of Magische Wiskunde. Liever een van de eerste twee. Of beiden =D
Ervaring: Min-sama, je kent me toch wel na wat, drie jaar? XD Anders spreekt Gian wel voor me (wacht..misschien is dat niet zo'n goed idee). On a serious note, ik heb aardig wat RPG ervaring, inmiddels. Ik was bij het begin van Z2000, man!