Leef Safe - Branimir Tudjan
ChingChuan
Posted: Sep 22 2009, 10:02 AM

Light Welterweight

Group: Members
Member No.: 271

Weet iemand of dit een beetje een goed boek is?

Bol.com
Recensie op nu.nl

Het lijkt me wel wat, maar ik kan zelf niet beoordelen of die man onzin uitkraamt of dat 'ie echt iets te zeggen heeft mbt dit onderwerp, dus misschien kunnen de mensen hier die aan Krav Maga doen hier hun licht over laten schijnen...
gimgamgommetje
Posted: Sep 22 2009, 02:34 PM

Light Heavyweight

Group: Admin
Member No.: 3

ik heb het boek gekregen.
hij kraamt geen onzin uit hoor smile.gif

Je moet wel ff in de boekenwinkel dat boek doorbladeren of de onderwerpen interessant zijn voor jou.
onderwerpen over terrorisme, stalking, ouderen, kinderen, en spionnage achtige dingen zijn niet voor iedereen boeiend .

Verder is het leuk geschreven en ben ik het eens met de dingen die hij zegt.

Wat wel een grappig verhaal is:
Ik heb dit boek gekregen van een lid omdat ik zelf bezig was een boek te schrijven over omgaan met agressie en andere aspecten van persoonlijke veiligheid. Dat lid vertelde me dat Branimir dat boek had geschreven en dat dat binnenkort uit zou komen. Het leek precies op wat ik ook in gedachte had Dus ik balen . Ik wil geen copy maken van iemand anders.
Gelukkig belicht hij hele andere aspecten van zelfverdediging en agressie dan ik ,en op een heel andere manier, dus ik maak mijn boek gewoon af zodra de drukte op de sportschool afneemt. Of het lukt om hem zo uit te brengen als branimir betwijfel ik, maar dat het komt weet ik zeker.
ChingChuan
Posted: Sep 22 2009, 08:20 PM

Light Welterweight

Group: Members
Member No.: 271

Dankjewel! Ik zal inderdaad eens kijken of het hier ook in de boekwinkel te vinden is.

Topic Options

Back to Top ^^^

Hosted for free by InvisionFree (Terms of Use: Updated 7/7/05) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.0571 seconds | Archive