zIFBoards - Free Forum Hosting
Fully Featured & Customizable Free Forums

Learn More · Sign-up Now
Welcome to Forum "t Brierke", Achtse Barrier, Eindhoven. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Glasvezel - informatieavond
Toon
Posted: Dec 10 2012, 04:40 PM

Administrator
*

Group: Admin
Member No.: 2

Nog 3 maanden laugh.gif en dan eindelijk glasvezel !!
trappist
Posted: Aug 18 2012, 12:38 PM

Member

Group: Members
Member No.: 17

en prompt staan er her en der bordjes in de voortuinen: Wij doen mee met glasvezel!
Ik vraag mij af door wie ze geplaatst zijn, door de bewoners of door de glasvezelleveranciers?
trappist
Posted: Aug 10 2012, 01:36 AM

Member

volgens het ED is de 30% gehaald, en kunnen xaa, toon en vele anderen opgelucht ademhalen!
trappist
Posted: Aug 8 2012, 05:35 PM

Member

ik heb het idee dat ze er nog niet zijn, ik wordt nog steeds benaderd met telefoontjes (ondanks bel-me-niet-register), post van diverse aanbieders en zag deze week ook nog dames namens KPN langs de deuren gaan....
xaa
Posted: Aug 8 2012, 11:51 AM

Member

Member No.: 55

En... zouy het nog wat worden met die 30%?
xaa
Posted: May 12 2012, 12:33 PM

Member

Nou ja... ik gok wel dat het erg handig kan zijn om die aansluiting te hebben. Dus ik hoop voor iedereen dat die 30% gehaald wordt. Nu kost het niets om het aan te laten sluiten. Naderhand kan je daar wel een paar honderd euro voor verwachten, denk ik, om glas naar binnen te halen.

Heel cru gesteld: zal vast niet tegenewrken als je je huis wilt verkopen smile.gif
trappist
Posted: Apr 18 2012, 09:16 PM

Member

ik heb alleen de twee folders gezien die vlak na elkaar in de bus vielen en merkte al een hoog bla-bla gehalte zonder concrete informatie, op de info-avond was het dus al niet anders...
maar ik zit daar ook niet op te wachten, ben tevreden met mijn antieke adsl/tel en TV aansluiting.
xaa
Posted: Apr 18 2012, 09:05 PM

Member

Zo... tijd om maar eens een spannend nieuw topic te maken. Nog meer mensen die op informatieavonden geweest zijn? Ik vond het nogal erg eeeh... lage informatie-dichtheid hebben. Maar de informatie-filmpjes leken ook voornamelijk op scholen en senioren gericht te zijn.
En we kregen de kriebels bij het item over veiligheid (ja, lekker, overal camera's ophangen en bij elke stap in de wijk heb je het idee dat er 100 man over je schouder meekijkt? Fijn! Daar zit ik op te wachten).

Maar goed... het beste nieuws was nog wel dat er wel een wijziging was in het 30/40% verhaal. In de folders stond "30% dan leggen we het bij die mensen aan, 40% in de hele wijken", dat is nu veranderd naar "30% in de hele wijken".

Jammer dat niet alle providers er waren, met name niet die providers waar ik in geinteresseerd zou zijn. En jammer dat je niet 2 providers kan pakken (bijv 1 voor tv, 1 voor de rest)

Maar goed, eerst zien dat die 30% gehaald wordt
0 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
« Next Oldest | Algemene onderwerpen | Next Newest »
DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you

Topic Options

Hosted for free by zIFBoards* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.3235 seconds · Archive