Palaute, Kehu. Hauku. Toivo.
| Summerganon |
|

Korkein

Group: Hyvä Käyttäjä
Member No.: 166

|
Toivon, että jonnekin tungettaisiin kehotus, ettei uusia ketjuja aloittaessa topicin kuvaukseksi tarvitse laittaa mitään tälläistä: "poistakaa jos oli jo", "arkistoon jos tälläinen jo on", "En löytänyt mistään", "ei kai ollut tälläistä?" jne.
Ei muuten, mutta jo vaikkapa parin kuukauden päästä, tai miksie jo aiemmin (saati sitten saman tien <__<) alkavat ne pistämään hiukan silmään. Taino, tämä menee jo pikkuisen nipotuksen puolelle, mutta kuitenkin. Ponttini avautuu paremmin, jos katsotHaukut-ketjusta jaaritteluni Klaanin ketjusekasotkuista.
Sitten toive, joka ei ole osoitettu vallanpitäjille, vaan jokaiselle klaanilaiselle.
En oikeasti tahdo minimoderoida ja esittää tärkeää ja silleen, mutta minusta ketjujen aloitusviesteihin voisi panostaa mahdollisimman paljon. Todella monet ketjut, lähinnä sellaiset, jotka käsittelevät yksittäisi bändejä, alkavat jotakuinkin näin: Niin, mitä pidätte? Minusta se on hyvä. Eli vähän panostusta aloitukseen. Aiheesta voi myös hieman kertoa aloitusviestissä. Esim. jos tekisin topikin Simon Furmanista, pitäisi minun myös vähän valaista, että kuka oikein on kyseessä.
Ja sitten kaipaisin vähän perusteluja mukaan niiden käyttäjien viesteihin, joissa niitä ei usein ole. Ei mielipidettään välttämättä tarvitse perustella millään puolensivun jorinalla, vaan jo yhdellä kunnon virkkeelläkin voi tehdä mielipiteensä selväksi. Varmasti jokainen edes jotenkuten tietää, miksi se-ja-se nändi on hyvä, tai miksi se-ja-se basisti on oma suosikki. Pelkkä "Tykkään siitä." ei ole spämmiä, mutta se ei herätä kenessäkään juuri minkäänlaisia ajatuksia.
~Kesälinkinarkivihollinen kiittää.
This post has been edited by Summerganon on Sep 25 2009, 04:41 PM
--------------------
|
|
|
| Umbra |
|

Bossraattori

Group: Moderaattorit
Member No.: 3

|
Minua häiritsee se etten pysty käyttämään haku toimintoa missään Klaanissa. Onko muillakin tämä ongelma? Ja jos on voisivatko Adminit laittaa haun toimimaan.
--------------------
MYYN BIONICLENI JA OHEISTUOTTEET POIS! LÄHETÄ YV JOS HALUAT OSTAA JOTAIN!!!
|
|
|
| Guardian |
|

Tuomari

Group: Admin
Member No.: 5

|
| QUOTE (Umbra @ Oct 18 2009, 06:57 PM) | | Minua häiritsee se etten pysty käyttämään haku toimintoa missään Klaanissa. Onko muillakin tämä ongelma? Ja jos on voisivatko Adminit laittaa haun toimimaan. |
Minä en ymmärrä, minulla se toimii ihan hyvin.
Kokeilen katsoa, jos Admin CP:ssä olisi jotain tästä.
--------------------
|
|
|
| Kerosiinipelle |
|

Mestari

Member No.: 57

|
| QUOTE (Guardian @ Oct 18 2009, 07:27 PM) | | QUOTE (Umbra @ Oct 18 2009, 06:57 PM) | | Minua häiritsee se etten pysty käyttämään haku toimintoa missään Klaanissa. Onko muillakin tämä ongelma? Ja jos on voisivatko Adminit laittaa haun toimimaan. |
|
Minulla se väittää että toiminto on poistettu käytöstä. Kokeile rikkoa jotain, me tarvitsemme sitä elääksemme.
--------------------
|
|
|
| keetongu |
|

Steampunkero

Group: Hyvä Moccari
Member No.: 41

|
| QUOTE (Kerosiinipelle @ Oct 18 2009, 07:30 PM) | | QUOTE (Guardian @ Oct 18 2009, 07:27 PM) | | QUOTE (Umbra @ Oct 18 2009, 06:57 PM) | | Minua häiritsee se etten pysty käyttämään haku toimintoa missään Klaanissa. Onko muillakin tämä ongelma? Ja jos on voisivatko Adminit laittaa haun toimimaan. |
|
Minulla se väittää että toiminto on poistettu käytöstä. Kokeile rikkoa jotain, me tarvitsemme sitä elääksemme.
|
Outoa. Minulla se toimii kuten ennenkin. Menee Googlen kautta, mutta se kai on tarkoituskin.
--------------------
Jos sinulla on Toa Mata ja Turaga naamioita eri väreissä, voitko vaihtaa niitä minulle? Ilmoita yksityisviestillä.  Kultainen Pakari vaihdossa, halutaan 2001 Kanoheja!
|
|
|
| Dox |
|

Major Mode

Member No.: 17

|
| QUOTE (keetongu @ Oct 18 2009, 07:55 PM) | | QUOTE (Kerosiinipelle @ Oct 18 2009, 07:30 PM) | | QUOTE (Guardian @ Oct 18 2009, 07:27 PM) | | QUOTE (Umbra @ Oct 18 2009, 06:57 PM) | | Minua häiritsee se etten pysty käyttämään haku toimintoa missään Klaanissa. Onko muillakin tämä ongelma? Ja jos on voisivatko Adminit laittaa haun toimimaan. |
|
|
Outoa. Minulla se toimii kuten ennenkin. Menee Googlen kautta, mutta se kai on tarkoituskin.
|
Sama täälläkin, minullakin toimii Googlen kautta. Olisikohan sitten niin, että hakutoiminto toimii joillakin ja joillakin ei?
--------------------
|
|
|
| Matoro |
|

Vartiopäällikkö

Group: Jäsenet
Member No.: 369

|
Tällanen foorumipeli. Eli tässä kuuluu laittaa aina 1 numero lisää. Eli joku(minä) sanoo 1. Ja seuraava sanoo 2 jne., ja jossain vaiheessa voisi sitten lopettaa. Saatatte ihmetellä miksi laitoin VOISI. Sillä tätä peliä ei ikinä käynnistetä. Tein tämän vain jotta ymmärtäisitte, että tällaiset topicit vain lisäävät joidenkin viestimäärää. Kun pelasin Traviania, siellä oli tällainen topic. Siellä edettiin 890, kunnes nyt lopetin. Siinä oli sitten mukavat viestit liittouman perustajalle. Eniten tässä ihmetyttää, että liittouman foorumilla oli myös topic, jonka nimi oli SPÄMMI. Eikö SE, ole spämmiä, että kirjoittaa ainakin 100 viestiä lukujonoon? Yritän vain herättää teidät, sillä jos tällainen topic tehtäisiin Pelit-topicissa olisi vielä enemmän viestejä, onhan täällä jo eniten viestejä. Iso osa teistäkin siis on varmasti täällä, vaikka tällä foorumilla on varmaan tarkoitus puhua BIONICLEistä. Jos kaikki olisivat kuin Guardian, osa teistä ei ehkä olisikaan kasvattamassa viestimääräänsä täällä, vaan puhuisi enemmän BIONICLEistä. Lopetan nyt puheeni, enkä sano numeroa yksi.
--------------------
Käykää kattomassa youtubesta TheBurningCarrotin videoita. Ja käykää Täällä!
|
|
|
| keetongu |
|

Steampunkero

Group: Hyvä Moccari
Member No.: 41

|
| QUOTE (Matoro @ Oct 22 2009, 03:21 PM) | | Tällanen foorumipeli. Eli tässä kuuluu laittaa aina 1 numero lisää. Eli joku(minä) sanoo 1. Ja seuraava sanoo 2 jne., ja jossain vaiheessa voisi sitten lopettaa. Saatatte ihmetellä miksi laitoin VOISI. Sillä tätä peliä ei ikinä käynnistetä. Tein tämän vain jotta ymmärtäisitte, että tällaiset topicit vain lisäävät joidenkin viestimäärää. Kun pelasin Traviania, siellä oli tällainen topic. Siellä edettiin 890, kunnes nyt lopetin. Siinä oli sitten mukavat viestit liittouman perustajalle. Eniten tässä ihmetyttää, että liittouman foorumilla oli myös topic, jonka nimi oli SPÄMMI. Eikö SE, ole spämmiä, että kirjoittaa ainakin 100 viestiä lukujonoon? Yritän vain herättää teidät, sillä jos tällainen topic tehtäisiin Pelit-topicissa olisi vielä enemmän viestejä, onhan täällä jo eniten viestejä. Iso osa teistäkin siis on varmasti täällä, vaikka tällä foorumilla on varmaan tarkoitus puhua BIONICLEistä. Jos kaikki olisivat kuin Guardian, osa teistä ei ehkä olisikaan kasvattamassa viestimääräänsä täällä, vaan puhuisi enemmän BIONICLEistä. Lopetan nyt puheeni, enkä sano numeroa yksi. |
Silkkaa asiaa.
Ainahan kaikki rakastavat foruumipelejä ja niistä löytyy helmiäkin, mutta epäilemättä täällä on muutama erittäin turha peli. Vähän rajaa, kyllä vain. Posthunttaamistahan se on.
--------------------
Jos sinulla on Toa Mata ja Turaga naamioita eri väreissä, voitko vaihtaa niitä minulle? Ilmoita yksityisviestillä.  Kultainen Pakari vaihdossa, halutaan 2001 Kanoheja!
|
|
|
| Umbra |
|

Bossraattori

Member No.: 3

|
En varmaan ole ainoa mutta olen huomannut että Klaani ei ole enää Jännä. Klaanista on tullut jotenkin tylsä. Vain tuolla Bioniclen loppumiskeskustelualueilla on jotain mielenkiintoista. Jotenkin klaaniin pitäisi saada jännyys takaisin. Olisiko kenelläkään mitään mahtavia tai eeppisiä ideoita?
Tästäpä tuli sekava postaus...
--------------------
MYYN BIONICLENI JA OHEISTUOTTEET POIS! LÄHETÄ YV JOS HALUAT OSTAA JOTAIN!!!
|
|
|
| The Snowman |
|

Mestari

Member No.: 60

|
| QUOTE (Bio-Nui @ Nov 8 2009, 04:03 PM) | | QUOTE (Umbra @ Nov 7 2009, 09:14 AM) | En varmaan ole ainoa mutta olen huomannut että Klaani ei ole enää Jännä. Klaanista on tullut jotenkin tylsä. Vain tuolla Bioniclen loppumiskeskustelualueilla on jotain mielenkiintoista. Jotenkin klaaniin pitäisi saada jännyys takaisin. Olisiko kenelläkään mitään mahtavia tai eeppisiä ideoita?
Tästäpä tuli sekava postaus... |
Olen huomannut myös. Klaani on ikään kuin kuivumassa. Jännitys loppuu. Eikä ole ideoita.
|
Hassua. Minä taas olen aivan toista mieltä. Gaala oli hauska, ja keskustelutkin ovat ihan kohtuullisia, ainakin chatissä. Siellä on nimittäin nykyään paljon porukkaa. Jos on tylsää, menen sinne.
Mutta kyllä aina on hauskaa keksiä jotain uutta. Jos on hyvä piristysidea, niin olen mukana.
--------------------
Pihalla kuin lumiukko. 
|
|
|
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
Track this topic
Receive email notification when a reply has been made to this topic and you are not active on the board.
Subscribe to this forum
Receive email notification when a new topic is posted in this forum and you are not active on the board.
Download / Print this Topic
Download this topic in different formats or view a printer friendly version.

|