Paaco Huristelee Ohi!, Tawan höpö höpö uutinen nro ?
| Tawa |
|

The Boss

Group: Admin
Member No.: 1

|
Juhlimme harvoin ja päätinpä laittaa tänne pienen uutisen. Pitkään Tawa on taistellut moderaattori tehtävien sijoituksesta Paacon kanssa, hän ei ole kuitenkaan päässyt kertaakaan ohi, nyt se kuitenkin tapahtui tai oikeastaan se varmaan tapahtui jo viime kuussa, mutta huomasin vasta nyt...  Jopa mtv3 on laittanut tästä otsikon: "F1-lehdistökatsaus: Bioninen mies voitti kuin Senna" (ainakin melkein). Onnea Mr.Paacolle tästä suorituksesta. Adminina olen kuitenkin yhä kärjessä (mistäköhän johtuisi?).
--------------------
 Tawa© on Bio-Klaanin rekisteröity tavaramerkki. Tawaa© saa käyttää vapaasti ficeissä, sarjakuvissa, jne... Sekä muissa taiteelisissa luomuksissa.
|
|
|
| Pridak |
|

Saalistaja

Group: Moderaattorit
Member No.: 27

|
Vau! Onnea! En ole tehnyt puoliakaan noin paljon hommia täällä.
--------------------
Pridak ei lähtenyt mihinkään. Vaihdoin vain nimimerkkini.   Ei ole häpeä tulla lyödyksi maahan. On häpeä olla nousematta siitä. Vau, minulla on klaanin synkimmät viisaudet. Minua saa vapaasti käyttää ficeissä ja sarjakuvissa. Jos teillä on muuten jotain projekteja, joihin haluaisitte minut, ilmoittakaa vain, sillä kaipaan jotain tekemistä.
|
|
|
| keetongu |
|

Steampunkero

Group: Hyvä Moccari
Member No.: 41

|
Se on paljon. Olen kyllä huomannut sen "kentällä".
--------------------
Jos sinulla on Toa Mata ja Turaga naamioita eri väreissä, voitko vaihtaa niitä minulle? Ilmoita yksityisviestillä.  Kultainen Pakari vaihdossa, halutaan 2001 Kanoheja!
|
|
|
| Kerosiinipelle |
|

Mestari

Group: Hyvä Käyttäjä
Member No.: 57

|
Vau, onnea, Paaco. Olet ahkerimpia henkilöitä jotka tiedän. Jatkokehittelin (=hyväksikäytin) tuota G:n ideaa.  EDIT: Tuon kuvan Quality ei ole kovin Epic. Anteeksi siitä.
--------------------
|
|
|
| Konguboss |
|

Mestari

Group: Jäsenet
Member No.: 169

|
--------------------
|
|
|
| toa machu1997 |
|

This...is...BIOKLAANI!

Group: Jäsenet
Member No.: 343

|
Onnea Paacolle hyvän työn johdosta, eli Onnea saavatuksestasi. :D
--------------------
I see you... your fully infrared. Pyode ooman amedha (Soft human meat) M-di H'chak mo ooman (No mercy no human specie)  The Hunt Is On... This time you are hunted.... Duch (Arnie): If it Bleeds we can kill it...
|
|
|
0 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
Track this topic
Receive email notification when a reply has been made to this topic and you are not active on the board.
Subscribe to this forum
Receive email notification when a new topic is posted in this forum and you are not active on the board.
Download / Print this Topic
Download this topic in different formats or view a printer friendly version.

|